4 Aralık 2013 Çarşamba

Ne diyo bu ?




  Tuz koymayı unuttum diye döktüğüm bir tencere pilav yüzünden mi her şey ... gerçekten bunun bedelini mi ödüyordum acaba ... Nar tanelerini yenilebilir kıvama sokmak için mutfağa gittiğimde ona '' merhabaaa sen ne güzel şeysin öyle '' dedim diye miydi bütün bunlar...Şu konuda anlaşalım mutfakta gayet iyiyim ama pastahaneden aldığım tiramisuyu ben yaptım diye birilerine kakalamış olabilir ama küçük bir şakayı neden büyütüyoruz değil mi? saçlarımı  kaka rengine boyayan kuaföre ''daha güzel yapamazdın harikasın ! '' diyip arkasından saydırdığım içindi her şey biliyorum ...''hiç kötü alışkanlığım yok ne tatlı bişeyim ben '' dediğim gün yüzündendi ya da ...
   Kitaplarıma sarılıp merhaba sizi çok özlemişim diyip onlarla öpüşüp koklaştıkdan sonra olayı tatlıya bağladık neyse ki ... artık birbirimizi hiç bırakmamaya karar verdik ...
  . koli bandıyla  on milyon kere sarıp sarmalayıp '' haydiii benim anılarım depreşti dur şunu bi açim bakim neler yazmışım ben  '' dediğim bir kutu ... içinde sayfalarca yazılmış günlükler var ki bana göre az ...şu an şiddetli bir sinir onları bana param parça yaptırabilir ama asla attıramaz ... küçükken yazıp yazıp atıyodum o zaman ki mantığım şimdikinden daha güzeldi  bence ... şimdi saklıyorum da noluyo ... insanlar dün ne yediğini hatırlamıyor , tek bir cümle yüzünden ben on altı yaşıma geri dönmek zorunda kalıyorum .. bazen çok güzel oluyoken bazen gözlerini doldurabiliyor ... yaşanan hiç bir şeyi hiç bir ayrıntıyı unutmak istemiyorum derken  bir taraftan da canımın acıdığını farkettiğim her andan bir an önce kurtulup yarına geçmek istiyorum ...





 


Çiçek gibi bir ay olsun diye

Yağmur yağıyor diye açtım camları,  Soğuk diye çıktım dışarı Bir bardak çay, yanında bir tutam çiçek , çayıma da bir dilim limo...