2 Şubat 2013 Cumartesi

P.S.


     












Seni sevmeyi mi bekliyordum ben

seni mi bekliyordum ...yarın olsun da uyanim ben demiştim sanki... muhtemelen bundan öncesi rüyaydı bitse de kalksam diye beklediğim......uyandırdın işte  gülümseyerek ...hayal ettiğim gibi    her gecenin gününe gülerek uyanıyorum ..artık daha çok yakışıyor bana gülmek .
   ama ben hala yıldızların üstünde tek ayak üstünde durmak istiyorum geceleri gökyzünde bisiklet sürmek ...arada bulutların üstünde uyumak istiyorum..parmak uçlarımla denize dokunmak  istiyorum  ... hala inanıyorum şekerli şeyler yediğimde çok tatlı olduğuma. .o yüzden senin yanına  elim yüzüm çikolata bulaşmış geliyorum  ..ve artık en sevdiğim çiçekli hayallerim bile  var ...bitmeyen bir tutkuyla bağlıyım hala sevdiğim her şeye ...bir de sen eklendin şimdi bana ...



seniseviyorumçünküseniseviyorumsendebiliyorsunkibirini
sevmeniçinelletutulurbirsebepbulamıyorsanonugerçekten
seviyorsundemektiryaniçünküsüsadeceseniseviyorum

Çiçek gibi bir ay olsun diye

Yağmur yağıyor diye açtım camları,  Soğuk diye çıktım dışarı Bir bardak çay, yanında bir tutam çiçek , çayıma da bir dilim limo...