4 Şubat 2013 Pazartesi

Gidiyorum



Ben gidiyorum ya bir valizin içine kendimi tıkıştırıp buruşturup atıp gidiyorum ...
Sinirlendiğim her şeyi yakıp yıkıp mutluluktan öle öle gidiyorum ... 
Bu şişenin içine kıvrılıp yazılan kağıt gibi anlamlı ..
Kendimi denize bırakıp gidiyorum ben
Bu sigara dumanın hava da yok olup gitmesi gibi gidiyorum 
Tüm kapıları kapatım ışıkları söndürüp gidiyorum ...
Eskilerden bir şarkıyla dudaklarımı boyayıp gidiyorum ...
Kitabımın  arasına bir damla sen kondurup bir parça çilekli çikolata tadımlık dümyamdan gidiyorum ...
Bir pianonun en ince sesi gibi en tiz en duyulası...
Bir şemsiyenin sanki son yağmur damlası...
Bir kahvenin son yudumu gibi ...
ve bir kitabın önsözü gibi gidiyorum 
okunması en umursanmaz cümle gibi sessizce bekliyorum ...

yazabilirimbucümleleredevamedebilirimamaşimdisusmakistiyorumbirazdinlenmek...
  

Çiçek gibi bir ay olsun diye

Yağmur yağıyor diye açtım camları,  Soğuk diye çıktım dışarı Bir bardak çay, yanında bir tutam çiçek , çayıma da bir dilim limo...