4 Şubat 2013 Pazartesi

Olmamış bu

Buyrun işte evde tek başına ! neleri kessem de hangisine eklesem ne çizsem de ne diksem hangi kitabın bilmem kaçıncı cümlesini okuyup da bunu neden ben düşünüp yazmadım diye hangi tür bir bunalıma girsem...gibi cümleler cümleler ...Ben şunu farkettim oturunca yoruluyorum iyice şımardım bu ne rahatlık bu ne durgunluk hayat enerjim gitti bitti resmen ... hiç yakıştıramıyorum kendime.. gülesim geliyo  beni görünce   geldiğine o da pişman oluyor ...yani durum vahim ...dans gecelerine gidip mükemmel dans ediyormuş edasıyla ortalıkta salına salına gezmiyorum ötesi var mı ... yok yok iyi değilim bana bir şey olmuş kendime gelmem gerek benim yapacak çok işim varken böyle rahatlık olmaz ... sınavlar bitsin yaparım dediğim her şey şimdi dağ gibi karşımda yığıldı oturuyor bir kalabalık suratıma bakıyorlar boş boş ...o değil etkinliksizlikten oturdum örgü örüyorum ya ben daha 45 yaşıma bile gelmedim ki ... peşimde bıdır bıdır gezen kızım bile yok ne örgüsü   örüyosun ...kendime eğlenebilceğim iş bulmam gerek ... sıkıldığım o kafeyi bile özlemiş olabilirim şu an ... ama hak verin ki kolay değildi kaç kişi 12 saat kadarcık çalıştığı işten benim kadar keyif alabilirdi ki doğrusu tek sorun işe gitmek için  katettiğim yol  bile olabilirdi ... bir de ben değişik şeyler yapmak istiyorum bana bir şeyler katsın ilerde işime yarasın ...öğrenim yani bir şeyler ... bu şehirde her yer uzak ama ... yani bir yere gidince yarın tekrar gitmeye yorulcağıma orda kalim ben madem ...çok fena alışmışım yazdığım şeyleri yapıp yanina evet yaptım gibi anlamlı bir işaret koymaya ... bu yüzden olmuyor sürekli kafamda tasarlıyorum olmuyo ... yarın şunu yapıcaksın ! anladın mı aptal şey yap onu ... kendime emir cümleleri kurduğum için gayet şizofrence kendimden özür diliyorum yapar mısından anlamayan benliğimden ...

buşehirdendesıkıldım!

Çiçek gibi bir ay olsun diye

Yağmur yağıyor diye açtım camları,  Soğuk diye çıktım dışarı Bir bardak çay, yanında bir tutam çiçek , çayıma da bir dilim limo...