15 Ocak 2015 Perşembe

UYUYORUM SESSİZ OL !

 



Gereğinden fazla gerçek ve oldukça hayal ürünü.Bir tutam müzik eşliğinde bir kaç fırça telinin eseri desem yalan olmaz sanırım .Bir resmi anlamak bu olsa gerek . iki renk seçtim ,iki karakter yarattım ,biraz su koydum fincana ,biraz da kahve ...
 VE gözlerimi kapattım...

      Hayatta bazı rastlantılar bir kez olur . Bir adamı kaybetmekten korkmazsın , hissettiklerin sahip olduğu kişiyi kaybetmekten korkar ,yani sorun sende değil bende . O nefes verirken havaya karışıp boşa gitmesin diye aynı senkronizasyonu yakalayıp sen o nefesi çekersin..Adına aşk dediğiniz o şey, böyle bişey işte, ama siz aşk kelimesini öyle bir tükettiniz ki gerçekten aşık insanlar artık birbirine bakıp seni seviyorum demeyi saçma buluyor . Bizim sizin sözcüklerinize ihtiyacımız yok bizim sizin onayınıza ,bizi yakıştırışınıza ihtiyacımız yok.sokaklarda el ele tutuşup bakın biz mutluyuz pozları veren fotoğraflara ihtiyacımız yok . Ne başladığını bileceksiniz ne devamını hiç bir zaman. Sevgili fotoğraf karelerindeki sahte gülüş anlarınızı gerçekten istemiyorum. Bizim hikayemizi bilseniz belki sizin hayatınızda da bir şeyler değişir ama layık değilsiniz ki bizi ,o mükemmelliğimizi görmeyi. Üzerimize cümle kuramıyorsunuz geceleri ,sevgilinizin gözlerine bakmak yerine bizim dedikodumuzu  yapamıyorsunuz işiniz gücünüz yokmuş gibi..  Ne bilim işte anlıyosun zaten ... Sözcüklerin yakışmadığı adam... Her sabah kalktığımda hala orada mısın diye kalbimi yokluyorum oradasın orda öyle bir cumhuriyet kurmuşsun ki tek başına hakimisin tüm vucudumun ... Kalbim ne ki ellerime dokunurken bile ne güzel konusuyorsun benimle her şeyi anlıyosun....mutsuzken kaçarım insanlardan bi tek senden kaçamıyorum mutsuzken bile belki ben en çekilmez halimdeyken bile gel diyosun ya benim yanımda yaşa ...bilmediğin anımın kaldımı ...biz birbirimizden gözyaşlarımızı bile saklayamadım birbirimizin yüzüne bakmadan tenine dokunup  Evet biz tüketmiyoruz ... Biz yaşıyoruz ...nefes almaktan ötesiyiz...her gün bir şeyler katıyoruz birbirimize ... Sömürmüyoruz duygularımızı ... Kullanmıyoruz biz birbirimizi .... En büyük ihtiyacımız sarılmak ... Sıcaklığımızı hissetmek ... Uyandığında o güzel gözlerinle bana baktığını görmek... Nerdesin napıyorsun umrumda olmuyor iyi olduğunu bilme mutluluğu diye bişey varmış....ve iyiysen ben de iyim... Çünkü ben seni yaşıyorum sen oldum hissediyorum ... Sen belli etme istediğin kadar sakla ben anlarım seni ben hissederim... Böyle bir şey de varmış..belki tam vaktinde belki erken belki geç bunu sevgili zaman bilir  ona sormak lazım ....


Hiç yorum yok:

Çiçek gibi bir ay olsun diye

Yağmur yağıyor diye açtım camları,  Soğuk diye çıktım dışarı Bir bardak çay, yanında bir tutam çiçek , çayıma da bir dilim limo...