10 Kasım 2014 Pazartesi

ŞİMDİLİK NEFES AL

 


Bazı günlere o kadar çok şey sığdırıyorum ki gün yirmi dört saat olduğuna utanıp bana bir kaç saat daha vermek istiyor ... yaşa diyor sanki bitirme bugünün geceye dönüşüne aldırma gecenin güneşe doğuşuna gülümse ve sadece yaşamaya devam et ...
  Saatler bir su damlasının vücudumda saniyeler içinde bana karışması  gibi geçip gidiyor doyuruyor yaşamak ... aldığım nefese şükrederken her gün ,biliyor tanrı en içten dileklerimi ...hayranlıkla bakıyor sanki bana yaşamın hakkını verişime ve ömrümden giden her güne bir gün daha veriyor sırf beni izlemek için,...
  Senaryoda biraz oynadığımı biliyor kaderim üzerine yazılmış cümlelerdeki süslü  değişikliklerimi farkediyor...
  Gözlerimi açtığımda bakmaya doyamadığım gün ışığını kıskanıyor ... iki gün öncesindeki o gece ayağımı sokağa bastığımda başımı kaldırıp gökyüzünü kimsenin benim gibi görmediğini çok iyi biliyor ... şu an yanında olmak isterdim dediğim o çıplak yıldızın da benimle olmak istediğini bir tek o biliyor... aşktan öte bir şey bu sevmek hiç bir şey bunun yanında ...kelimeler bu kadar güzelken bu kadar ifadesiz kalmamıştı  hiç ... yazmaya kıyamadığım o kadar şey var ki sustuğum ama yaşarken doyduğum o kadar an var ki ...
 Bunu bilmemek hissetmemek  büyük bir eksiklik ... Kelimeleri öyle boş kullandınız ki artık hiç birinin anlamlarını taşıyacak gücü kalmadı...Hiç bir şeyi gerçekten yaşayamadığınıza yemin edebilirim ... Anlatamıyorum ... Asla yetmiyor kelimeler ...Ama gerçek şu ki her şeyin bir nedeni vardı taşlar yerine oturduğunda görebileceğin gerçekler için şimdilik nefes almaya devam et ... Yaşamanın senin için artık sıradanlaşan nefes alışından ibaret  olmadığını anladığında  konuşuruz ...

Hiç yorum yok:

Çiçek gibi bir ay olsun diye

Yağmur yağıyor diye açtım camları,  Soğuk diye çıktım dışarı Bir bardak çay, yanında bir tutam çiçek , çayıma da bir dilim limo...